Кругова економіка
Від лінійного до кругового
Попереднє лінійне уявлення продукту закінчується в точці, де закінчується його життєвий цикл. Продукт потрапляє на смітник, цінні ресурси витрачаються даремно.
Кругова економіка розглядає товар як частину постійного циклу. Мета полягає в тому, щоб матеріали та продукти спільно використовувалися, здавалися в оренду, повторно використовувалися, ремонтувалися, відновлювалися та перероблялися якнайдовше, щоб продовжити термін служби продуктів та матеріалів.
Наприкінці життєвого циклу продукту ресурси не знищуються, а повертаються до циклу. Використання нових ресурсів і утворення відходів зведено до мінімуму, наскільки це можливо.
Ця концепція економіки замкнутого циклу або "Від колиски до колиски" була розроблена наприкінці 1990-х років німецьким хіміком Майклом Браунгартом та американським архітектором Вільямом Макдонафом.
Для ADLER це означає підхід, що базується на принципі скорочення, повторному використанні, переробці. Ми уважно вивчаємо весь процес створення та переробки продукту: від отримання відновлюваної сировини до виробництва з використанням екологічно чистих та ресурсозберігаючих процесів та можливості вторинної переробки.
Доктор Альберт Ресслер про економіку замкнутого циклу
"Відходи підлягають вторинній переробці - ось девіз. На практиці це означає, що, наприклад, викинутий предмет меблів або дерев'яна деталь не потрапляє на сміття, а переробляється за принципом каскадного використання".
Існує безліч екологічних знаків та сертифікатів сталого розвитку, але, мабуть, найбільш всеосяжним та високоякісним є "Від колиски до колиски", знак якості для інноваційної економіки замкнутого циклу. Тому не дивно, що ADLER, піонер у галузі екологічно чистих фарб та покриттів, встановив планку на найвищому рівні та зробив "від колиски до колиски" (C2C) еталоном для свого асортименту екологічної продукції.
Сертифікат підтверджує використання екологічно безпечних, нешкідливих та матеріалів, які можна повторно переробляти, використання сонячної енергії або інших поновлюваних форм енергії, відповідальне використання води та стратегії соціальної відповідальності. Це робить наші зусилля щодо забезпечення сталого розвитку прозорими та зрозумілими для наших клієнтів.
ADLER вже пропонує різноманітний асортимент продукції, сертифікованої C2C:
- Aviva Terra-Naturweiss (Silber Level)
- ADLER VariColor (Bronze Level)
- Pullex Aqua-Terra (Bronze Level)
- Lignovit Terra (Bronze Level)
- Legno Aqua-Öl (Bronze Level)
- Terra Wax-Oil (Bronze-Level)