Наступна зупинка - Fensterbau Frontale: у майбутнє з новаторським кольоровим планом ADLER!
Усі сідайте на борт перед відправленням потяга: на виставці Fensterbau Frontale компанія ADLER запрошує вас прокласти курс на стале майбутнє - з новим віконним покриттям Aquawood Terra на основі відновлюваної сировини та ефективним покриттям для вхідних дверей Aquawood Dura.
05.02.2024
Ласкаво просимо на площу ADLER: на стенді 5-143 у залі 5 компанія ADLER запрошує вас у велику подорож барвистим світом технологій з захисту поверхні і кольорового дизайну на провідній світовій виставці Fensterbau Frontale у Нюрнберзі в середині березня. Різноманітні станції спокушають вас зупинитися та почекати, поки ви їх дослідите.
Сквер інновацій
Як завжди, рушійною силою провідного австрійського виробника фарби є інновації: завдяки технології CrystalClear Technology (CCT) було впроваджено новаторську технологію покриття: Завдяки спеціальній концепції захисту від світла CCT забезпечує високопрозору поверхню з кристально чистим блиском, навіть на складних породах дерева. Це дозволяє досягти особливо природного вигляду деревини, яка виглядає без покриття, але все ще забезпечує найкращий захист.
Віконний бульвар
Є також зелене світло для ще одного кроку в екологічному розвитку: система Aquawood Terra - це система віконного покриття, яка на 80% складається з натуральної та відновлювальної сировини. Проміжне та фінішне покриття мають надзвичайно низький вміст летких органічних сполук і не містять біоцидних активних інгредієнтів, що ідеально підходить для тих, хто хоче отримати сертифікат відповідно до критеріїв DGNB, ÖGNI або baubook.
Проспект дверей
Експрес дверей починається з Aquawood Dura: нова матова система фарби 1K на водній основі вражає своєю дуже гарною стійкістю до погодних умов та УФ-променів, а також швидким та простим застосуваннм. ADLER також пропонує рішення для покриття цифрових друкованих поверхонь і пластикових елементів.
"Ми з нетерпінням чекаємо на прибуття наших клієнтів і зацікавлених сторін, щоб супроводжувати їх на шляху до успішного майбутнього за допомогою компетентної інформації про кольоровий план подорожі", - підкреслює "Начальнік потягу" Крістіан Лаухер, менеджер з маркетингу ADLER.