Захоплюючий світ вікон
01.10.2018
"Якість в кожній деталі " - такий девіз красується на прапорі компанії з виробництва вікон Timm. Це сімейне підприємство з Берліна спеціалізується на виготовленні дерев'яних і дерево-алюмінієвих вікон. Але як же дізнатися, що саме вони пропонують? Де познайомитися з інноваційними технологіями в області виробництва сучасних вікон, як зрозуміти, наскільки прекрасні їх вироби? Відповіді на ці питання можна отримати в щойно відкритому захоплюючому "світі вікон" від компанії Timm.
Знайомимося з якістю
Натхнення для створення цього незвичайного виставкового залу Бастіан Тімм, керівний компанією сімейного типу разом зі своїм батьком Берндт і своїм дядьком Детлеф, почерпнув з заходу "Дні вікон 2017", яке проводила в Шваці компанія ADLER. Саме там він прослухав доповідь австрійського гуру маркетингу Крістіана Мікунди, творця "стратегічної драматургії". Г-н Мікунда стверджує: своїх клієнтів потрібно надихати продукцією, яку ви випускаєте, даючи їм можливість познайомитися з нею, відчути її. "Хороший виставковий зал робить марку знайомої людям", - упевнений пан Мікунда.
Таке бачення переконливо подіяло на Бастіана Тімма. Він як раз знаходився в процесі планування інноваційного виставкового залу, і тут Крістіан Мікунда наштовхнув його на цікаву думку. У результаті повинна була вийти не просто виставка вікон, а цілий захоплюючий світ. "Таким чином ми хотіли дати нашим клієнтам можливість відчути якість наших вікон у всіх площинах - познайомитися з ними, побачити їх, помацати", - міркує пан Тімм. План втілювали в життя всією родиною: Бастіан і його дядько Детлеф продумали, які на виставці будуть експонати, а його тітка Марліс Тімм виступила в ролі архітектора і, крім іншого, продумала колірну і світлову концепцію. Самі експонати, звичайно ж, створював пан Тімм, але з активною підтримкою компанії-партнера ADLER. І вже через кілька місяців, у серпні 2017 року, відкрився цей дивовижний світ вікон - як раз до 60-річного ювілею компанії.
Відчуваємо інновації
На 850 квадратних метрах компанія Timm показала історію дерев'яних віконних виробів за допомогою 60 примірників, у тому числі і сучасних дерево-алюмінієвих вікон. І всі вони покриті продуктами від ADLER. "Ми зробили цей вибір абсолютно усвідомлено, оскільки в тут поділяють наше бачення з приводу того, якими мають бути якість, сервіс і прагнення до використання інновацій, - розповідає Бастіан Тімм. - Саме тому в тому, що стосується покриття поверхонь, ми вирішили покластися на продукцію від ADLER". Експонати зустрічають відвідувачів в секції "Світ фарб": тут можна побачити, помацати, відчути різні віконні поверхні - з ефектом бетону, металевим ефектом, деревина яких виглядає як необроблена або зістарена.
"Багато клієнтів не в курсі, які зараз існують можливості створення покриттів для вікон. Саме тому все це стає для них відкриттям, що приносить натхнення". Наступна секція присвячена підйомним і розсувних дверей, які користуються великим попитом в сфері створення житла вищого класу: великі скляні поверхні об'єднують кімнати з садом і терасою, створюючи повне світла, затишний простір. У цьому захоплюючому світі компанія Timm демонструє, що для підйомних і розсувних дверей також можна використовувати сучасні технології створення вікон і сучасні покриття: прозорий матовий лак ADLER Aquawood Natureffekt робить зовнішній вигляд білого американського дуба ще більш характерним і допомагає створити дружню атмосферу.
Отримуємо емоції
Через півроку після відкриття захоплюючого світу від бажаючих отримати консультацію немає відбою, відгуки надходять виключно позитивні, і Бастіан Тімм дуже цьому радий. "Крістіан Мікунда каже: виставковий зал - це більше, ніж торгова площа. Він може стати викликає емоції візитною карткою підприємства, справити незабутнє враження, створити вау-ефект. Думаю, нам пощастило, тому що наш захоплюючий світ вікон таким і є".
Продукти
- Aquawood Natureffekt
Об'єкт
- Fenster-Showroom
Архітектор
- Marlies Timm Architektur